Array ( [0] => eBot ) Tworzenie sklepów internetowych Łódź strony www ⭐MiMO agencja interaktywna

COOKIES - CIASTECZKA 🍪 Strona korzysta z plików cookies, tzw. ciasteczek, w celu realizacji usług i poprawnego działania strony. Więcej: Polityka cookies


Tworzenie sklepów internetowych Łódź strony www

Skuteczna strona www, czyli jaka?

Skuteczna strona www, czyli jaka?

Jaka powinna być skuteczna strona www ?

W tym poradniku dowiesz się:

- jak powinna wyglądać struktura dochodowej strony internetowe,

- jakie informacje powinny znaleść się na stronie, 

- jak pisać skuteczne treści na stronę internetową, 

- jak dotrzeć do internautów, szukających tego co masz w ofercie.
 

Struktura skutecznej witryny

Tworząc stronę www Łódź, musisz zwrócić uwagę na wiele rzeczy - projekt graficzny, teksty, atrakcyjny przekaz i rezentacja oferty, intuicyjna budowa i funkcjonalność strony. Bez względu na to na jakie funkcjonalności się zdecydujesz, pamiętaj o najważniejszym: strona internetowa stworzona została dla internautów, którzy mają skorzystać z Twojej oferty. Musi to być Twój punk wyjścia i główne przykazanie podczas tworzenie stron internetowych Łódź. Strony www, które są mało przyjazne dla użytkowników wiążą się brakiem możliwści znalezienia poszukiwanych informacji, zatem Klient w krótkim czasie opuszcza taką witrynę. Najważniejszym zadaniem strony internetowe Łódź jest przekaz informacyjny i właśnie temu powinno się podporzadkować całą strukturę witryny. Jeśli internauta po wejściu na Twoją stronę szybko znajdzie to czego szukał, nie będzie błądził, znajdzie potrzebne informacje i jest bardzo prawdopodobne, że skorzysta z Twojej oferty. 

 

Oto kilka wskazówek aby każdy kto odwiedza Twoją stronę www poczuł się na niej jak w domu:

Atrakcyjna oferta - Aby sprawić by internauta został na Twojej stronie dłużej niż tylko kilka sekund musisz sprawić aby szybko zorientował się co masz do zaoferowania. Jak to osiągnąć?

- dobrze wyeksponować ofertę,

- zapewnić jak najłatwiejszy dostęp do wszystkich informacji jakie można uznać za potrzebne (cena, zasady współpracy, płatność, prezentacja usług lub produktów)

 

Wiarygodność, informacje o firmie - Internauci w poszukiwaniu firmy z której usług skorzystają, odwiedzają wiele stron internetowych. Aby to właśnie Twoją firmę wybierali Klienci, postaraj się przekonać Klienta właśnie do siebie. Dlaczego Klient ma wybrać właśnie Ciebie a nie inną firmę? Pamiętaj, aby Twoja strona www wzbudzała zaufanie, napisz od ilu lat działasz na rynku usług w swojej kategorii, na przykład:
Tworzeniem stron www Łódź zajmujemy się od ponad dwudziestu lat i dlatego jesteśmy godni Twojego zaufania i skorzystania z naszych usług.
Możesz też napisać co Cię wyróżnia od konkurencji - masz tutaj duże pole do popisu.

Dobrym miejscem do zaprezentowania informacji o firmie jest zdanie podsumowujące umieszczone pod logo. Zdanie podsumowujące może być sloganem marketingowym firmy. Im prostsze hasło, tym lepszy efekt marketingowy i szansa na zakotwiczenie się w pamięci odbiorcy informacji o Twojej marce.

 

Dostępny kontakt - jest to nieodzowny element każdej strony internetowej, gdzie każdy odwiedzający internauta znajdzie wszystkie dane teleadresowe firmy.

Galeria zdjęć - zarówno produktów , usług jak i zdjęcia firmy są szczególnie istotne i przyczyniają się do przybliżenia Klientowi Twojej działalności. Dlatego nie rezygnuj na stronie www z tej kwestii i wykorzystaj potencjał zdjęć, pokazując potencjalnym Klientom atrakcyjność Twojej oferty.

Intuicyjny layout - klasyczny układ strony - użytkownicy internetu przywykli do standardowego układu stosowanego poprzez strony internetowe Łódź. Jeżeli zatem umieścisz na stronie jakieś informacje bądź elementy w nieodpowiednich miejscach to Klient opuści Twoją stronę i nie skontaktuje się z Tobą, ponieważ nie będzie miał czasu lub ochoty na odnajdywanie się gąszczu danych.

Aby ułatwić korzystanie z Twojej strony www stosuj się do kilku podstawowych zasad:

- logo - na przeważającej ilości stron internetowych znajduje się ono w lewym górnym rogu. Praktykowane jest również zamieszczenie logo na środku górnej belki strony www czyli w headerze.

- menu: lista z linkami odsyłającymi do poszczególnych działów strony www, przyjęło się, że znajduje się ona w lednej linii z logo, a w przypadku urządzeń mobilnych, menu występuje w postaci ikony w lewym lub prawym górnym rogu ekranu, a po dotknięciu rozwija się i widzimy wszystkie zakładki

- zakładka "Kontakt" - w przypadku zakładek na górze strony powinna znajdować się jako ostatnia z prawej strony. W przypadku menu po lewej stronie - na sammym dole.
 

Jak tworzyć teksty na skuteczną stronę www?

- Zamieszczaj o połowę mniej tekstu niż jakbyś pisał na papierze, ponieważ czytanie z ekranu komputera jest o 25% wolniejsze.

- Teksty pisz na zasadzie odwróconej piramidy - od ogółu do szczegółu.

- Nie opisuj linijkami tekstu tego co można powiedzieć w jednym zdaniu.

 

Spersonalizowana oferta - tworząc ofertę lub inne treści używaj zawsze sformułowania "Ty". Na przykład zamiast zdania "Nasza firma ma bogate doświadczenie w projektowaniu stron internetowych." użyj zdania "Stwrzymy skuteczną stronę www szytą na miarę Twoich potrzeb". Jeśli chcesz aby oferta na Twojej stronie skutecznie zachęcała do skorzystania z Twoich usług to powienieneś skupić się na tym żeby odpowiadała na podstawowe pytania Klientów: Co będę miał z tego jak skorzystam z tej oferty? Jakie korzyści z tego dla mnie wynikają?

Często popełnianym błędem podczas prezentowania oferty jest mylenie parametrów produktu z korzyściami. Jeżeli chcesz ze skutkiem zachęcić kogoś do skorzystania z Twoich usług, opisz swoją ofertę językiem korzyści. Zanim zaczniesz sporządzać ofertę zastanów się nad tym jakie korzyści będą mieli Twoi Klienci decydując się na Twój produkt. Pamietaj, że ważniejsze jest to co zaprezentujesz w ofercie niż to co sprzedajesz i na jakich warunkach.
 

Referencje - zamieszczenie ich na stronie jest to inny bardzo doby pomysł na zachęcenie Klientów do skorzystania z Twojej oferty. Internauci w większości nie ufają reklamie i chcą zweryfikować rzetelność Twoich usług. Wiarygodnym źródłem informacji o Twojej firmie czy produktach i poziomie świadczonych usług są opinie innych Klientów, którzy już zaufali tej firmie. Referencje świadczą również o tym, że nie masz nic do ukrycia i zależy Ci na opiniach Klientów.

 

Obsługa Klienta:

Następną kwestią, która jest równierz kluczowa w skutecznym tworzeniu stron internetowych Łódź jest właściwa obsługa Klienta oraz staranne wysłuchanie potrzeb i oczekiwań Klienta. Odpowiednia obsługa Klienta powinna zawierać:

- szybką i wyczerpującą odpowiedź na pytania zadane przez Klientów,

- pisanie ofert dla Klientów z uwzględnieniem ich uwag,

- monitorowanie poziomu satysfakcji Klienta.

Pamiętaj że rozwiązywanie problemów Klientów jest kluczem do ich przychylności. Według przeprowadzonych badań wynika, że Klienci których problem pozytywnie rozwiązaliśmy - są wobec nas lojalniejsi nawet od tych Klientów ktorzy problemu nie mieli wcale. Traktuj zapytania od Klientów jak dodatkową szansę do kontaktów z nimi, a nie jako uciążliwą konieczność. Spróbuj zachęcić Klientów do komentowania Twojej ofery, poproś o wypełnienie ankiety na jej temat. Pomoże Ci to napewno odpowiedzieć na wiele pytań dotyczących oczekiwań Klientów. Im więcej wiesz ma temat swoich Klientow tym lepiej. Możesz być pewny, że jeśli dobrze ich potraktujesz i wyjatkowo to odwiedzą Cię ponownie i polecą Cię innym.